Willem verbaast zich over de hoge salarissen, de grote macht en de beperkte risico’s voor de werkers in de systeemwereld.
Praktisch opgeleiden verdienen minder, worden meteen bij een fout afgestraft en hebben niet veel macht.
Basisinkomen zou de zaken beter in balans brengen.
Lees verder
Het bericht Bent u ook van de systeemwereld? Wat is uw afstand tot de leefwereld? verscheen eerst op Basisinkomen Nederland.